Cannellonni Royal

Opdrachtgever

King Tony Cannelloni

Doelstelling

Ontwikkelen van een corporate identity en verpakking

Oplossing

Een full-service project

De heerlijkste cannelloni snel en handig zelfgemaakt in de keuken, met de foodkit van King Tony Cannelloni!

King Tony Cannelloni bestaat uit een team levensgenieters. mensen die van lekker maar ook gezond eten houden. Die van gezelligheid en Italië houden en elke dag heerlijk eten, liefst eten bereiden zoals hun nonna of moeder dat deden, gezond en precies goed op smaak door eigen creativiteit.

King Tony’s doel is dat iedereen vaker van Cannelloni, toch zeker wel de koningin van de pasta’s, kan genieten en het snel op tafel kan krijgen.

Om het bereiden van Cannelloni nog makkelijker te maken bedachten ze deze foodkit, met handige spuitzak en alle ingrediënten om een heerlijke gezellige maaltijd te bereiden.

Ontwerpen verpakking

Frisse en duidelijke verpakking voor in de supermarkt schappen, ook online te bestellen.

Responsive website

Compleet responsive website waarbij het product en de verschillende varianten worden getoond. Belangrijk onderdeel in de website is het makkelijk bestellen en aanvragen voor leveranciers. De website is vormgegeven in de nieuwe corporate identity waarbij gebruiksvriendelijkheid en overzichtelijkheid de belangrijkste uitgangspunten zijn geweest. De website is voorzien van een eigen CMS-systeem waarbij King Tony de website zelf kan onderhouden.

Cannelloni Royal